Huawei, müşteri odaklılığını sürekli olarak geliştiriyor. Tüketicilerini tanıyan ve beklentilerini bilen Huawei, yeni bir hizmet paketi olan Huawei Cares'i tanıttı. Paket, bir telefon satın aldıktan sonra ilk iki yıl boyunca kullanıcıların en büyük endişelerinin ücretsiz olarak ele alınmasını sağlayacak.
Huawei IPSOS araştırma şirketi ile birlikte çalışarak, cep telefonu sahibi kullanıcıların en çok endişe duydukları veya başlarına gelmesi en muhtemel senaryoları belirledi. Araştırma, 2019 yılı Haziran ayında Orta ve Doğu Avrupa ile İskandinav ülkeleri kapsamında, 18-55 yaş arası kullanıcılar üzerinde online anket yöntemiyle gerçekleştirildi.
Huawei Tüketici Elektroniği Grubu Orta ve Doğu Avrupa ile İskandinav Ülkeleri Bölgesi Başkanı Wang Yanmin, "Araştırma bize gösterdi ki kullanıcıların neredeyse tamamı ekran çatlamasından endişe duyuyorlar ve başlarına en sıklıkla gelebilecek durumun bu olduğunu söylüyorlar.
Telefonlarının değerli bir kullanım aracı olduğunu düşünüyorlar ve biz de kullanıcılarımıza değer verdiğimiz için, Huawei Cares programını başlattık. Ödüllü yeni telefonlarımızın kullanıcılarının endişelerini azaltmak için ücretsiz servis hizmeti vereceğiz" dedi.
Huawei Cares planı, kullanıcıların en büyük endişeleri olan ekran hasarı, pil veya şarj bağlantısı bozulması ile yazılım hatalarını kapsıyor.
"Kazalar olur, sonuçta hepimiz insanız" diyor Wang ve ekliyor: "Huawei kullanıcılarının sorunların çabucak üstesinden gelmeleri için yanlarında olmak istiyoruz. Değerli verilerini kaybetmek kullanıcıların yüzde 75'ini üzerken, yüzde 78'i telefonlarını kırmaktan endişe duyuyor. Tüketiciler, kazalar olduğunda üreticilerin daha çok yanlarında durması gerektiğini belirtiyorlar ve Huawei bu yoruma kesinlikle katılıyor. Bu sebeple, kullanıcıları için böyle büyük bir adım atan ilk şirket olma gururunu taşıyoruz. Umarız diğer şirketler bizi bu konuda da takip ederler".
Araştırma anketini yanıtlayan kullanıcıların yüzde 63'ü cihazda depoladıkları verileri kaybetmekten, yüzde 59'u pil sorunlarından, yüzde 56'sı ise telefonlarını suya düşürmekten endişe ediyorlar. Akıllı telefon kullanıcılarının yüzde 87,5'i kullanıcı hataları veya kazalarda üreticilerin kullanıcıları korumak için daha çok çaba sarf etmesi gerektiğini düşünüyor. Ayrıca yüzde 92 oranında kullanıcı, ekran değişimi için istenen ücretleri çok yüksek buluyor.
Huawei Cares kapsamında 10 Temmuz ile 31 Temmuz tarihleri arasında satın aldıkları ve HiCare uygulaması ile aynı tarihler arasında kayıtlarını yapan P30 ve P30 Pro akıllı telefon kullanıcıları 12 ay boyunca geçerli olmak üzere kaza ile kırılan ekran veya arka kapak onarımlarını bir defa ücretsiz yaptırma olanağı kazanıyorlar.
Ek olarak Huawei Cares, her ayın son haftasının Perşembe, Cuma ve Cumartesi günleri – "Servis Günleri" etkinlikleri yapıyor. Kullanıcılar ücretsiz sunulan bu bakım ve temizlik hizmetinden faydalanabilir, ücretsiz koruma filmi taktırabilir ve 100 TL'ye varan indirimli garanti dışı teknik servis imkanlarından faydalanabilirler.
Ayrıca yetkili Huawei servislerinde cihazın tüm onarımı akıllı telefonda etkin olan bakım moduyla yapılıyor, böylece kullanıcılar gizliliklerinin güvenliği konusunda endişelenmek zorunda kalmıyorlar. Bu modun etkinleştirilmesi, cihazlarında depolanan özel verilerin korunmasını garanti eder ve aynı zamanda cihazın onarımını veya optimizasyonunu yapmanın güvenli bir yoludur.