HTC'nin yeni One A9 reklamı, Apple'ın efsane "1984" reklamını taklit ederek kalbinizi kazanmayı umuyor.
Tayvanlı firmaya göre telefon satın almanın farklı bir deneyim olması, bir isyanı temsil etmesi gerekiyor. One A9'u almanın ne tür bir isyanı temsil ettiğini bilmiyoruz, ancak videodan yemek masasında birkaç tabak kırarak, size bakan cansız mankenler arasında koşmanın isyan olduğunu anlıyoruz. Bize durmadan "farklı ol" ve "sesini yükselt" diyen reklamın ilham verici olduğunu söylemek oldukça zor.
Sanırız reklamın yaratıcı olmadığını yüksek sesle söylememiz gerekiyor. Başarılı şeyleri tekrarlamanın tekrar başarı getirebildiği doğru, ancak başarısız olduğu kanıtlanmış olan reklamın niye tekrarlandığını bilmiyoruz. Motorola 2011'deki Super Bowl sırasında "1984" ile dalga geçerek yeni bir tablet tanıtmıştı. Motorola'nın reklamı daha iyiydi ancak sanırız şimdi onu hatırlayan yok.