HTC, hızl kan kaybettiği akıllı telefon pazarında kendini toplayabilmek için 2015 stratejisini belirledi. Firma, düşük fiyatlı telefonlarla satış hacmini arttırarak pazardaki payını büyütecek.
Ocak ayında HTC 820 ile başlayacak olacak yeni stratejide yılın ilk çeyreği boyunda düşük fiyatlı diğer modeller de ortaya çıkacak. HTC'nin giriş seviyesindeki telefon modellerinin online satışları 2014 boyunca iyi bir performans göstermiş ve firma dünyadaki telefon pazarının yüzde 10'unu ele geçirmeyi başarmıştı.
Firma şimdi online satışlara odaklanarak payını daha da büyütmeyi deneyecek. Ancak HTC bu alanda rakipsiz değil. Microsoft da yaptığı bir açıklamadan müşterilerinin büyük bölümünün düşük fiyatlı giriş seviyesi telefonlara ilgi gösterdiğini vurgulamıştı. Dolayısıyla iki firma, cebinde az bütçesi olup yeni telefon almak isteyen kullanıcıları cezbetmek için yarışacak. Ayrıca HTC'nin, yeni geliştirdiği Hima kod adlı yeni amiral gemisi telefonu (muhtemelen One M9) hem Android hem de Window Phone alternatifi ile hazırladığı da medyaya sızdı. Bakalım 2015'te HTC artık şeytanın bacağını kırıp eski güzel günlerine dönebilecek mi?