Aralık 2011'de Avrupa bazında ilk olarak İstanbul'da açılan Çözüm ve Deneyim Merkezi'nin, hizmet vermeye başladığı günden bu yana yaklaşık 50 bin müşteri tarafından ziyaret edildiği belirtiliyor: 20 binin üzerinde HP ürününe bu merkezde onarım hizmeti sunulurken HP müşterilerine danışmanlık, ücretsiz arıza tespiti ve eğitim hizmetleri de verildi.
HP Care Pack Servisleri ile HP bilgisayarların garantisi 1 yıl uzatılabiliyor. Performance Plus servisi ile HP müşterilerinin bilgisayarlarını en iyi performansında kullanabilmesi amaçlanıyor ve Veri Taşıma Servisi ile HP bilgisayarlardaki kişisel verilerin bir başka ortama taşınabilmesi sağlanıyor. Tüm HP bilgisayar sahipleri HP Çözüm ve Deneyim Merkezi'ne gelerek "ücretsiz" arıza tespit servisinden faydalanabiliyorlar. Garantisi sona ermiş bilgisayarlar için HP Teknoloji Uzmanları arıza tespitlerinin ardından onarım için özel fiyat teklifi sunuyor.
HP Teknoloji Uzmanları, HP müşterilerini kullandıkları cihazların teknolojilerine dair bilgilendirmek ve eğitmek için ücretsiz grup eğitimleri düzenliyor. Salı günleri HP Bilgisayarınızı Tanıyın etkinliğinde HP kullanıcılarına ürünlerini nasıl en yüksek performansta kullanabilecekleri öğretilirken Perşembe günleri gerçekleştirilen Windows 8 Eğitimi'nde de Windows 8 işletim sistemi tüm yönleriyle katılımcılara aktarılıyor. Dileyen HP müşterisi sembolik bir ücret karşılığında HP Teknoloji Uzmanı ile 30 dakikalık birebir "Kişisel Destek Servisi" hizmetinden yararlanabiliyor.
HP Çözüm ve Deneyim Merkezi'nde, HP bilgisayar ve yazıcı ürün grupları incelenebiliyor ve satın alınabiliyor. Yazıcı ve bilgisayarlarla birlikte kullanılabilen orijinal aksesuar ve sarf malzemeleri de yine HP Çözüm ve Deneyim Merkezi'nden edinilebiliyor. Garanti kapsamı dışında kalmış eski HP Bilgisayarları'nı gösteren HP Çözüm ve Deneyim Merkezi müşterileri, yeni HP Bilgisayarları'na yüzde 15 indirimle sahip olabiliyorlar.
HP MEMA Bölgesi İş Planlama ve Deneyim Merkezi Yöneticisi Berç Çubukciyan, HP Çözüm ve Deneyim Merkezi'ne ilişkin şunları söylüyor: "Müşterinin beklentisini ve sorunlarını doğrudan dinleyip yine doğrudan çözümler üretmek marka olarak hem ilkemiz hem de hedefimiz. Avrupa'da ilk kez İstanbul'da açılan HP Çözüm ve Deneyim Merkezi de bunun somut örneklerinden bir tanesi. Amacımız müşterilerimiz ile daha yakın bir ilişki kurmak ve bir marka olmanın yalnızca ürün satmak olmadığını göstermek."
HP Çözüm ve Deneyim Merkezi'ne ilişkin daha fazla bilgi edinmek ve ücretsiz eğitimlere kayıt olmak için: www.hp.com/tr/tcc