HP, sektörün birden fazla marka kullanılan ortamlarda yakınsama, sanallaştırma ve bulut yapılarını birleştiren ilk BT destek hizmetini başlattı. HP'nin karma yapılara özel geliştirdiği çözüm, müşteri hizmetlerinde sorunların ilk çağrıda giderilmesi oranını yüzde 95'e çıkararak planlanmamış kesintilerin giderilme hızını yüzde 66 arttırıyor.
HP 7/24 Destek Hizmetleri, HP Bütünleşik Altyapıların zeki teknolojilerinden yararlanarak, günümüzün kompleks veri merkezlerine en yenilikçi çözümleri sunuyor. HP bu konuda sorunları önlemeye yönelik proaktif yaklaşımıyla farklılaşıyor. Bulut ve sanallaştırma yapılarının karma veri merkezlerinde desteklenmesi, özellikle hibrit çözümlerde işleri hızlandıran ilk teknik destek sistemi olarak ortaya çıkıyor. Böylece ortalama bir işletmeye saati 10 milyon dolara mal olabilen büyük riskler de önlenmiş oluyor.
Gartner verileri de kurumların teknik destek yaklaşımının değiştiğini, yüksek maliyetler ve iş kaybı riski nedeniyle BT direktörlerinin sorunları gidermekten çok önlemeye yönelik teknik destek çözümlerini tercih ettiğini ortaya koyuyor.
Gartner Araştırma Direktörü Rob Addy, "Sanallaştırma ve esnek altyapılar gibi teknolojik ilerlemeler çok markalı ortamlara eklenerek karmaşıklığı arttırıyor. Bu yüzden günümüzün teknoloji ortamlarını yönetmek eskiye göre zorlaşmış bulunuyor. Artık müşteriler de destek sağlayıcılardan daha fazlasını istiyorlar. Eski teknik destek modelleri geçerliliğini yitiriyor. Teknik destek hizmetlerinin tümüyle gözden geçirerek yenilenmesinin zamanı geldi. Öngörülü ve önleyici yöntemler artık önplanda" dedi.
Basın bülteninden derlenmiştir.