Kullanıcılarının boştaki bant genişliğini satarken yakalanan VPN hizmeti Hola, yayınladığı uzunca blog gönderisinde anlaşmalarında daha saydam olma sözü verdi ve bunu nasıl yapacağının detaylarını paylaştı. Ancak ücretsiz üyelerinin internetini izinsiz satan firmadan herhangi bir özür gelmedi.
"Yenilikler" ve "özgürlük" konusunda kendisinden övgüyle bahseden firma, öz-kutlamalarını Steve Jobs'un hataları çabuk itiraf etmekle ilgili bir alıntısıyla tamamladı. Gerçekten de Hola CEO'su Ofer Vilenski, firmasının son başarısızlıklarını itiraf ediyor ve durumun hemen düzeltileceğini söylüyor.
Hola hakkında korkunç suçlamalar olduğunu ve kendilerine haksızlık yapıldığını düşünen Vilenski, yenilik konusunda hızlı davrandıklarını ancak Steve Jobs'un haklı çıktığını söylüyor. Hata yaptıklarını itiraf eden CEO, şimdi bunları hızla onarmanın zamanı olduğunu vurguluyor ve 28 Mayıs'tan bu yana takımının 7/24 çalıştığını söylüyor.
Kullanıcılarının botnet'in bir parçası haline geldiği iddialarını tamamen reddeden Vilenski, kullanılan az miktarda kullanıcı verisinin (günde ortalama 6MB), "marka izleme, test ve anti-reklam dolandırıcılığı için kullanıldığını; yasal, ticari amaçlarla satıldığını" söylüyor.
Hola, yaptığı değişiklikler sonucunda verdiği hizmetin P2P (eşten-eşe) olduğunu artık yalnızca sıkça sorulan sorular sayfalarında değil, kayıt sırasında, net biçimde kullanıcısına bildiriyor. Bant genişliğini paylaşmak istemeyen kullanıcılar, belirli bir ücret karşılığında Hola Premium üyesi olabiliyorlar.
Firma, önümüzdeki haftalarda bir üst düzey güvenlik yöneticisi (CSO) atayacağının da bilgisini veriyor.