Küresel ekonomik krizin adı artık geçmez olsa da pek çok sektörde hala etkisini hissettirmeye devam ediyor. Ama neyse ki Dünya Kupası pek çok farklı alanda olduğu gibi PC üreticileri için de büyük bir hareketlenme sağladı. Lenovo'nun İngiltere'de yaptığı araştırmaya göre erkeklerin %58'si maçları seyredebilmek için yeni ve gelişmiş bir HD PC satın almanın şart olduğunu düşünüyorlar.
Araştırmadan çıkan diğer ilginç bir rakam ise, bayanların da bu fikre karşı çıkmıyor olmaları. Uzaktan kumanda savaşlarından sıkılan bayanların %42'si erkeklerin bu isteklerini olumlu karşılıyorlar. Yani İngiltere'de tüm ailelerin yaklaşık yarısı Dünya Kupası sayesinde son model bir HD PC almış veya almayı ciddi olarak düşünüyor. Araştırmada yer almamasına rağmen benzer bir hareketliliğin HD TV piyasasında da yaşandığını ön görmek mümkün.