Google, oynanabilir oyun içi reklamları test ettiğini açıkladı. Oyuncular artık reklamların içindeki mini oyuna katılabilecek ve ekstra can veya başka şekillerde ödüllendirilebilecek.
Google ayrıca, oyun ödüllerini kazanmak için hangi reklamı izlemek istediğinizi seçmenize izin veren çoktan seçmeli video reklamları da yayınlıyor.
Buna ek olarak firma, geçtiğimiz yıl Mayıs ayında başlayan Evrensel Reklam Kampanyası aracını genişletiyor. Bu sayede geliştiriciler, en iyi müşterileriyle benzer ilgi alanlarına sahip kişileri hedefleyebilecek. Bu özellik, potansiyel oyuncuları tanımlamak için Google'ın makine öğrenim araçlarını kullanacak.
Google, Play Store'daki uygulamalar için video reklamları da denemeye devam edecek.
Bu haber, önümüzdeki hafta San Francisco'da başlayacak olan oyun geliştiricilerinin dünyanın en büyük buluşmalarından biri olan Oyun Geliştiricileri Konferansı'dan önce geliyor. Google'ın bu hareketleri, reklam göstermede yeni yollar keşfetme çabalarını gösteriyor.