Son günlerde Google'da arama yapmış olma ihtimaliniz, bu sırada Google'ın renkli logosunu görmüş olma ihtimaliniz yüksek. Ancak logodaki değişikliği fark etmemiş olabilirsiniz.
Logodaki değişiklik, harf aralıklarının ayarlanmasından ibaret. Fark sadece birkaç pikselden ibaret olduğundan, yeniliği ancak logolar üst üste geldiğinde net biçimde görebiliyorsunuz. Anlaşılan o ki Google, bugüne kadar tam hizasında durmayan "l" ve "e" harflerini hizaya getirerek logosunu kusursuzlaştırmak istemiş.
Bunun için "g" bir piksel sağa, "l" ise bir piksel aşağı ve sağa taşınmış. Karakter aralığı ("kerning"), kulağınıza önemsiz bir konu gibi gelse de tasarımcıların dikkat ettikleri şeyler arasında ve hatta zaman zaman büyük baş ağrılarına neden olabiliyor.