Lüks gözlük üreticisi Luxoticca ile işbirliği yapacağını açıklayan Google'ın, "geleceğin Glass'ı bugünkülerden farklı görünecek" yorumu kafaları karıştırdı.
Ray Ban ve Oakley markalarının da sahibi olan Luxoticca'nın Google'ın bir tülü "moda" haline getiremediği ve bu yüzden de piyasaya çıktığında büyük hayal kırıklığı yaşatacağını düşündüğü Glass'a etkileyici bir görünüm kazandırmak için çalışacağı düşünülüyor.
Henüz firmanın nasıl bir format üzerine yoğunlaşacağı belli değil ama ürün yelpazesinde dünyanın en "karizmatik" gözlüklerini barındıran Luxoticca'nın tasarlayacağı yeni Google Glass'ın daha etkileyici görüneceğini tahmin etmek zor değil.
Google resmi blogunda, şu anda geliştiricilerin elinde olan "explorer" model Google Glass'ların, "cilalanmamış prototip" versiyonlar olduğunu açıklaması da Google'ın bu tasarımdan memnun olmadığı ve yeni bir tasarımın peşinde olduğunu ispatlıyor. Dünyanın her köşesinden Google Glass'ı deneyenlerin veya onu inceleyenlerin yorumları, bu gözlükle sokaklarda dolaşanların 80'li yılların ucuz B Movie'lerinde yer alan Cyborg karakterlere benzediği yönünde yoğunlaşıyor. Dolayısıyla Google neredeyse cast ajanslarında bulduğu her güzel mankene Google Glass taktırıp moda çekimleri yaptırsa da bir türlü kamuoyunda Glass ürününü karizmatik bir imaja oturtmayı başarabilmiş değil. Sonunda da yenilgiyi kabul ederek tasarım işini kendini kanıtlamış modacıların eline bırakmış gibi görünüyor. Bakalım yakında Ray Ban imzalı Google Glass'lar ortaya çıktığında nasıl görünecekler?