Dünyanın önde gelen mobil oyun yayıncı ve yapımcılarından Gameloft, Lamborghini iş birliği ile dünyanın en çok indirilen mobil oyun serisinin en son üyesi Asphalt 9: Legends'ın oyuncularını Lamborghini dünyasını keşfe çıkaran bir aktivasyona imza attı. Bu ortaklık tüm oyunculara gerçek ve sanal arasında bir köprü kuran oyun içerisinde konsept araç Terzo Millennio'yu kullanma fırsatı verirken, düzenlenen yarışma sonucu hak kazanan oyunculara da İtalya'daki Lamborghini genel merkezini gerçek hayatta keşfetme şansını sundu.
Oyuncular, kısa bir süreliğine yalnızca Asphalt 9: Legends'ta bulunan Lamborghini'nin harika konsept aracı Terzo Millennio ile Dünya çevresinde 1,175 defa dolanmaya eşdeğer uzunlukta, 8,6 milyon yarış tamamlayarak yarışın tüm eğlence ve heyecanı deneyimlediler. Bu seçkin marka deneyimi, oyun topluluğunun en iyi iki oyuncusunun İtalya'da hayatlarının gezisinde gerçek bir Lamborghini direksiyonunun başına geçmesiyle zirveye ulaşmış oldu. Oyuncular ayrıca, dizayndan sorumlu başkan Mitja Borkert ile tanışma ve Lamborghini araç montajının tüm aşamalarını inceleyebildikleri "Manifattura Lamborghini"yi ziyaret etme fırsatı elde etti. Bu muhteşem gezi oyuncuların gerçek Terzo Millennio ile tanışmasıyla son buldu.
Gameloft bu ortaklık sayesinde 'paranın satın alamayacağı türden bir deneyimi' oyuncularına sunarken, Lamborghini ise yayınlandığı Temmuz 2018 tarihinden bu yana 19 milyon indirme sayısına ulaşan Asphalt 9: Legends'ın geniş ve kapsamlı kitlesine hitap etmiş oldu. Bu özel proje, Donut Media, Shmee150, IZZI, Domingo ve Tanner Fox gibi araba endüstrisi & lifestyle influencer'ların dahil olduğu 5 büyük ortaklık ve güçlü bir dijital kampanya ile 32 milyon etkileşim sağladı.
Gameloft Pazarlama Başkan Yardımcısı Damien Marchi, "Bu iş birliği Asphalt 9: Legends'ı ayrıcalıklı eğlencenin platformuna dönüştürme hedefimizi gösteriyor" dedi ve "Oyuncularımıza, Terzo Millennio'yu dünyada ilk kez kullanma fırsatı sunmaktan ve Lamborghini markasını özel ve sürükleyici bir şekilde deneyimleme şansı sunmaktan gurur duyuyoruz." şeklinde ekledi.
"Gameloft'un Terzo Millennio'yu Asphalt 9: Legends'ta yeniden tasarlarken her ince detaya gösterdiği özenli ilgi ve disiplin, bu aracı ilk kez tasarlarken yararlandığımız felsefe ile birebir uyumlu oldu." Diyen Collezione Lamborghini Başkanı Boris Paddu, sözlerini "Bu işbirliğiyle Lamborghini'nin marka farkındalığını Gameloft'un kapsamlı ve geniş kitlesi içerisinde arttırmayı başardık," diyerek bitirdi.