Galaxy 10 siparişi verenler, telefonlarına ulaşmaya başladılar. Ancak ABD'deki bazı kullanıcılar, telefonlarının kutusunun açılmış olduğundan şikayetçi.
Kargo kutusunu açan kullanıcılar, telefonun kutusunun kendilerinden önce açıldığını fark ettiler. Normalde telefonun üzerindeki bantların kesilmemiş olması gerekirken, telefonun açılmış olması haklı olarak rahatsızlığa yol açtı. Bu tür şikayetlerin çoğu ABD'den gelirken, şikayetlerin belirli bir taşıyıcıyla ilişkisi olmadığı söyleniyor.
Kutuların neden önceden açıldığı bilinmiyor. Bunun kutuda eksik olan bir ekran koruyucusu veya kılavuz olabileceği düşünülüyor. Gelen şikayetlerden hiçbirinde kutudaki bir eksiklikten bahsedilmiyor. Bir kullanıcı, Galaxy S10'un kutusunu tutan hiçbir bandın olmadığını, kutu içeriğinin kargo kutusuna dağıldığını, neyse ki hiçbir şeyin hasar görmediğini söylüyor.
Bazı kullanıcılar bu durumu mobil taşıyıcılara bildirdiklerinde, böyle bir durumun yaşanmaması gerektiği cevabını aldılar. Bunun üzerine ya telefon değişimi yapıldı ya da değişim için kullanıcıya mağazaya gitmesi önerildi.