Logosunu değiştiren otomotiv devlerine şimdi de Fransız Citroën eklendi. Çift şerit üzerindeki yeni görünüm, 1919'dan itibaren André Citroën tarafından benimsenen orijinal tasarıma bir geri dönüş gibi görünüyor.
Bu logo değişikliği, 103 yıl içinde yaşanan onuncu değişimi temsil ediyor.
Revize edilmiş logo, gelecek yılın ortasından itibaren üretim ve konsept otomobillerde karşımıza çıkacak. Fransız otomobil üreticisi, herkesin bir Citroën'e baktığını hemen anlamasını sağlamak için logoyu daha görünür hale getirecek yeni bir tasarım dili üzerinde çalıştığını söylüyor. Benzer bir yaklaşım, büyütülmüş aslanıyla kardeş marka Peugeot tarafından da kullanılıyor.
2CV ve DS gibi ikonik otomobillerden ilham alan Monte Carlo Blue rengi sadece gövde boyası olarak değil, aynı zamanda kurumsal ve perakende için marka kimliğinin bir parçası olarak geri dönecek.
Yeni logo, Citroën'in kendi tasarım ekibi tarafından, küresel bir marka tasarım ajansı olan Stellantis Design Studio'nun yardımıyla tasarlandı.
Citroën'in bağlı olduğu Stellantis, logonun yanında yeni bir slogan da kullanmaya başlayacağını söylüyor: "Hiçbir Şey Bizi Citroën Gibi Hareket Ettirtemiyor." Şirket, EV'lere kademeli ve kaçınılmaz geçişi hesaba katarak, bu değişikliklerin şimdiye kadarki "en heyecan verici döneme" girişi temsil ettiğini söylüyor.