Facebook yavaş ama kesin bir şekilde çalışanlarının çeşitliliğini arttırıyor ve giderek daha fazla kadın ve "renkli" insanlar çalışanların arasında yer alıyor. Ancak firma, bazı alanlarda temsili arttırmak için hâlâ yapılması gereken çalışmalar olduğunu kabul ediyor.
30 Haziran itibariyle kadınlar Facebook'un küresel çalışma gücünün %36'sını oluşturuyorlar ve bu oran 2014 yılında %31 idi. Artık işletme ve satış konumlarında %47'den %57'ye yükselerek konumların yarısından fazlasında yer alıyorlar. Teknik alanda da %15'den %22'ye yükseliş yaşanırken kıdemli liderlik alanında da %23'den %30'a yükseliş yaşanmış durumda. Firma, geçtiğimiz beş yıl içerisinde kadın çalışan sayısının beş katından fazlasına yükselttiğini söylüyor.
Siyahi ve Latin Amerikalı çalışanların sayıları da benzer bir şekilde sırasıyla %2'den %4'e ve %4'ten %5'e artmış durumda ve giderek daha fazla satış pozisyonu alıyorlar. Ancak Facebook, kıdemli liderlik ve teknoloji rollerinde siyahi ve Latin çalışanlar bulmakta zorlandığını da kabul ediyor. Hatta kıdemli yönetim rollerindeki Latin çalışanların oranı %4'ten %3'e düştü. Arka arkaya ikinci yıl boyunca beyaz insanlar ABD'nin çalışma gücünün yarısından azını oluşturuyorlar.
LGBQA+ ve Trans+ çalışanların oranını belirlemek ise bazı ülkelerdeki düzenlemeler sebebiyle daha zor olabiliyor ancak Facebook, en azından ABD'de kendilerini bu gruplar içerisinde tanımlayan çalışanların sayısının %7'den %8'e ulaştığını belirtiyor. Gaziler ise Facebook'un ABD çalışanlarının %2'sini oluşturuyor.
Facebook'taki değişimin yavaş ama düzenli bir değişim olduğunu ve zaman içerisinde genel nüfusu daha kapsayıcı bir temsil sunmasının beklendiği söylenebilir.