2012 yılında Facebook tarafından satın alınan Instagram, aslında bu tarihten beri sosyal ağdan oldukça bağımsız bir izlenim bırakmaya devam etmişti. Instagram'da Facebook üzerinden oturum açmak ve Instagram'daki gönderileri sosyal ağdan da paylaşmak dışında iki platformun başka pek bir bağlantısı yokmuş gibi görünse de bu durum artık değişecek gibi duruyor.
Facebook tarafından kullanıma sunulacak birleşik bir Sayfa Yöneticisi gelen kutusu sayesinde bundan böyle iş yerleri Facebook, Messenger ve Instagram'daki etkileşimlerini tek bir yerden görüp yine oradan yanıtlayabilecekler.
Örneğin hatalı bir ürünle ilgili Instagram üzerinden bir yorumda bulunduğunuzda, sanki bir Facebook mesajı göndermişsiniz gibi bir yanıt alabileceksiniz. Sosyal medya yöneticileri bu yenilikle birlikte kullanıcıların Facebook ve Instagram'daki aktivitelerini daha etkili bir biçimde takip edebilecekler ve buna uygun karşılıklar verebilecekler.
Facebook'ta Sayfa Yöneticisi özelliğini kullanan herkes kademeli olarak önümüzdeki haftalar içinde bu yeni gelen kutusunu kullanmaya başlayabilecekler.