Facebook, önümüzdeki haftalarda yapacağı bir değişiklikle web sitelerinde dolaşma ve uygulama kullanım bilgilerinizi reklamcılarla paylaşmaya başlayacak. Paylaşımda bulunmak istemeyen kullanıcılar, işlevin dışında kalmayı tercih edebilecekler.
Devreye girecek işlevle birlikte reklam sağlayıcıları, gösterecekleri Facebook reklamlarını daha isabetli hale getirmek için gerekli bilgilere sahip olacaklar. Bu, aslında internette sıkça yaşanan bir durum, ancak Facebook elindeki verileri daha önce bu yolla hiç kullanmamıştı. İşlevin kullanıma açılmasıyla beraber, örneğin bir web sitesinde kitaplara baktıysanız, haber kaynağınızda size kitap reklamları gösterilebilecek.
Bunun yanında gösterilen reklamlar üzerindeki denetiminiz de artacak. Reklamların yanında bulunan açılır menüden belirli bir markanın reklamlarını görmemeyi tercih edebileceksiniz. Facebook'un yaptığı açıklamaya göre bilgilerinizin reklam verenlerle paylaşılmasını istemiyorsanız, Digital Advertising Allience'ın sayfasından işlevi kapatmanız gerekecek.