Bir markayı güvenilir yapan en önemli unsurların başında sunduğu müşteri hizmetleri kalitesi de yer alıyor. Bir ürün ne kadar başarılı olsa da herhangi bir sorunla karşılaştığınızda muhattap olduğunuz müşteri hizmetleri firmanın imajını olumsuz yönde etkileyebiliyor. Fakat elbette her zaman müşteri hizmetlerini suçlamak da yersiz. Zira bazen "kurnaz" müşteriler tuhaf yollara başvurup çalışanları kandırma yoluna da gidebiliyor.
Üç eski Apple mağazası çalışanının Thrillist'e anlattığı şeyler bu duruma çok güzel bir örnek teşkil ediyor. Eski çalışanlardan birinin anlattığı anı oldukça ilginç: "Bir seferinde bir iPhone'a sıvı teması nedeniyle verilen hasarın, uzaylılar tarafından kaçırıldığında bir tür E.T. sıvısı yüzünden olduğunu iddia eden bir müşteriyle karşılaştım."
Bir diğer eski çalışan ise artık iyice tanınmaz hale gelmiş bir iPhone'u kendilerine getiren bir adamdan bahsediyor: "Bize bunun doğru çalışmadığını ve bu yüzden cihazı evinin arkasına götürüp bir tüfekle vurduğunu çünkü burasına kadar geldiğini anlattı."
Son öykü ise yine arızalı bir iPhone'la ilgili: "Müşteri cihazı kullanarak bir telefon görüşmesi yaptığını anlattı. Fakat daha sonra telefon aniden ısınmaya ve elini yakmaya başlamış, dolayısıyla onu yere fırlatmış ve cihaz da ateş alarak yanmış." Ancak bahsi geçen telefon çiziklerle doluymuş ve herhangi bir yanma izi de bulunmuyormuş.
Apple bu üç eski çalışanının tuhaf ve eğlenceli müşteri hikayeleriyle ilgili resmi bir açıklama yapmadı. Çalışanlar ise birkaç yılın ardından müşterilerden sürekli aynı şeyler hakkında şikayet almanın ne kadar sıkıcı olduğu konusunda hemfikir.