Bir süredir ortalarda gezinen söylenti gerçeğe dönüştü; Elon Musk’ın X’i (eski adıyla Twitter) iki yeni abonelik seçeneğini hayata geçirdi. Böylece X, artık üç farklı abonelik planına sahip. X Premium, şimdiye dek X kullanıcıları için sunulan tek abonelik seçeneğiydi. Ama artık bu seçeneğe X Premium+ ve X Premium Basic de eklendi.
Platformdaki bir gönderide X Premium hesabı, şirkete göre uygulamanın belirli alanlarından reklamları tamamen kaldıran yeni bir hizmet katmanı olan Premium+'ı duyurdu. Duyuruya göre, Premium+ aboneleri artık Sizin İçin veya Takip Edilenler akışlarında reklam görmeyecek, ancak diğer alanlarda hala reklam görebileceklerini belirtiliyor.
introducing Premium+
— Premium (@premium) October 27, 2023
– no ads in For You or Following
– largest boost for your replies (vs other Premium tiers or unverified users)
– access to our full suite of creator tools
now available on Web ✌️
subscribe here → https://t.co/Ywvyijo9CQ
X Premium+ aboneleri, ayrıca gönderilerin görülebilirliğinde büyük bir artış yaşandığını görecek. Buna ek olarak şirketin tüm içerik oluşturucu araçlarına da erişim sağlayabilecekler. X Premium+'ın aylık ücreti 16 dolar olacak.
X Premium+'a ek olarak şirket, abonelere aylık 3 dolara mal olacak X Premium Basic adlı daha ucuz bir seçenek de sunmaya başlıyor. Bu plan platformdaki en ucuz ücretli abonelik seçeneği olacak ancak X Premium'un en önemli avantajlarını ortadan kaldıracak. İlk olarak, temel plan reklamla ilgili herhangi bir söz vermiyor. Ayrıca mavi doğrulama onay işaretini de içermeyecek. Temel aboneler en azından görülebilirlikleri için “küçük bir destek” alacaklar, ancak bunun tam olarak ne kadar küçük olduğu belli değil.