Elon Musk, kendini meşgul tutmayı seviyor. Tesla'nın, SpaceX'in, Neuralink'in ve Hyperloop'un CEO'su olarak bir 12.000-uyduluk geniş bant ağının fırlatılmasından beynimize bilgisayarlar yerleştirmek için bir NYC-to-DC hyperloop yapmaya kadar her şeyi kontrol ediyor. Tabii ki bunu yaparken, altında çalışan büyük yöneticilerden destek alıyor
Ama Tesla'nın yeni Tesla Model 3'ünün istenen üretim sayısına ulaşmakta zorlanması nedeniyle Musk, yçneticileri kontrol etmekten öteye geçiyor: Doğrudan mühendis bölümünün başkan yardımcısının yerine geçmeye ve fabrikanın kontrolünü ele almaya karar verdi.
Tesla, Model S otomobillerinde bir direksiyon arızası keşfettikten sonra, garaj onarımları için 123.000 Model S modelini gönüllü olarak geri çağırmıştı. Neyse ki, bu kusurla hiçbir kaza ilişkilendirilmedi.
Ancak Tesla'nın Otomatik Pilotu, Ulusal Ulaştırma Güvenliği Kurulu'nca (NTSB) gözden geçirilen ölümcül bir Model X çarpışmasında rol oynadı.