Piper Jaffray tarafından altı ayda bir yapılan ve gençlerin farklı alanlardaki tercihlerini ölçmeyi hedefleyen "Taking Stock With Teens" araştırması gerçekleri bir kez daha gözler önüne serdi.
iPhone'un tüketiciler tarafından oldukça güçlü şekilde kabul edildiğini ortaya koyan araştırma, gençlerin yüzde 67'sinin iPhone tercih ettiğini gösterdi. Aynı zamanda gençlerin yüzde 74'ü bir sonraki telefonlarının da iPhone olacağı yönünde fikir beyan ettiler.
Bu rakamlar Apple'ın gençler üzerindeki pazarlama başarısını ispatlar nitelikte. Ya da diğer telefon markaları gençleri etkileme yönünde yeterince başarı sağlayamıyorlar.
Ankete dahil olan gençlerin yaş ortalaması 16 civarında. Bunlardan 2.700'ü ise üst gelir grubunda yer alıyor (hane geliri 107 bin dolar). Diğer grubun ortalama hane geliri ise 52 bin dolar.
Elektronik ve dijital dünya hakkında fikir beyan eden gençlerin en sevdiği sosyal ağ ise Instagram oldu. Bunu daha sonra Twitter, Snapchat ve Facebook takip ediyor. Tumblr ve Google+ ise gençlerin zihninde hemen hemen hiç yok gibi.
Video oyun konsolları hala gençleri cezbediyor. Bu gençlerden yüzde 73'ü yeni nesil konsol satın almak istiyor ya da zaten bir konsola sahip olduklarını söylüyorlar.