Chrome'un 3 boyutlu grafikleri işlemede eskisinden daha hızlı olduğunu fark ettiyseniz, yalnız değilsiniz. Google, Chrome 56 ve sonraki sürümlerin WebGL 2.0 standardını desteklediğini açıkladı.
WebGL 2.0 desteği, daha iyi 3 boyutlu grafik performansı, yeni doku türleri ve görsel efektler sunuyor. Daha da önemlisi, WebGL 2.0 desteğiyle birlikte Chrome'un mobil oyunlarda kullanılan OpenGL ES 3'ün seviyesine ulaşmış olması. Yani sevdiğiniz mobil oyunun grafik kalitesinde herhangi bir kalite kaybı olmaksızın Chrome'a uyarlanması mümkün olabilir. Güncellemeyi Chrome'un tüm masaüstü sürümlerinde görmeniz mümkün. Android'deki Chrome için WebGL 2.0 desteği ise "yakında gelecek".
Firefox ve Opera WebGL 2.0 desteğiyle geldiğinden bu tamamen yeni bir şey değil. Ancak Chrome'un geniş pazar payı (Şubat itibariyle yüzde 58,5) bu gelişmeyi önemli kılıyor ve yeni 3D oyunların web'de belirme olasılığını artırıyor.