3D televizyon furyasını hepimiz biliyoruz. Bir milyar dolar ciro yapan üç boyutlu sinema filmli Avatar'ın ardından yükselen bir trend olarak hayatımıza giren ve son birkaç yıldır teknoloji marketlerde görmeye alıştığımız 3D televizyonlar ne yazık ki, ilk baştaki kadar büyük bir ilgi görmeyerek, beklentileri karşılayamadılar.
CES 2014 de bu bu acımasız gerçeğin artık kabul edildiği bir cenaze merasimine dönüştü. Daha önceleri CES fuarları büyük elektronik devlerinin gururlanarak ve heyecanlanarak 3D televizyon teknolojilerini tanıttıkları bir şov alanıyken 2014'te, birkaç küçük yerel üretici dışında kimse 3D'yi ön plana çıkarmak istemedi.
3D içerik üretmenin son derece zor olması ve televizyonlarda gözlüksüz şekilde 3D izlemenin de yeterince gelişememesi nedeniyle kullanıcılar bu pahalı ve hantal teknolojiye yatırım yapmayı gereksiz bulmaya başladılar. Evlerinde film seyretmek isteyen insanlar için iki saat boyunca gözlük takmak çok büyük bir külfetken, özellikle çocukların ilgi gösterdiği 3D içerikler içinse sinemalarda uygun fiyatla ailece eğlenme fırsatı varken, 3D televizyonlara yatırım yapmak anlamını yitirdi. Yükselmeyen 3D televizyon satışları ise içerik üreticilerinin bu pahallı üretim teknolojisine yatırım yapmaktan kaçınması için yeterli bir bahane oldu.
CES 2014 sırasında gözlüksüz 3D televizyon konusunda bir iki küçük örnek sergilenmiş olsa da, bunlar artık halkın ilgisini kaybettiği 3D'yi yeniden diriltmek için yeterli olamadılar.