Bluetooth kulaklık ve mobil müzik ürünlerinin yanı sıra, profesyonel ofis ve çağrı merkezleri için ürettiği kablolu ve kablosuz kulaklıklarıyla da bilinen Jabra, İstanbul'da düzenlediği toplantıyla profesyonel kulaklıklar alanında devrim niteliği taşıyan yeni ürünü Jabra BIZ 2400'ü ve Türkiye'de pazara sunduğu diğer yenilikçi ürünlerini tanıttı.
Yenilikçi kulaklıklar alanında dünya lideri GN Netcom, dünyada ve Türkiye'de çağrı merkezi ve kulaklık sektörlerinde yaşanan gelişme ve yeniliklerle ilgili bilgi vermek üzere İstanbul'da bir basın toplantısı düzenledi. Toplantıda Jabra CC&O Gelişmekte Olan Pazarlar ve Avusturya'dan Sorumlu Satış Direktörü Holger Reisinger, dünyada çağrı merkezi pazarıyla ve iş dünyası ve çağrı merkezlerine yönelik yeni Jabra profesyonel kulaklık çözümleri hakkında kapsamlı bilgiler verdi.
Reisinger toplantıda önümüzdeki 5 yıl içinde EMEA Bölgesi'nde ve Türkiye'de çağrı merkezlerinin sayısında artışın devam edeceğine dikkat çekti. Reisinger'in verdiği bilgilere göre, EMEA Bölgesi 2 milyonun üzerinde operatör ile dünyanın ikinci büyük çağrı merkezi pazarı ve 125 milyon ofis çalışanı ile dünyanın en büyük ofis kulaklık pazarı olma özelliğine sahip. 2013 yılına kadar EMEA Bölgesi'nde çağrı merkezlerinin sayısında yüzde 38, çağrı merkezlerinde çalışan operatörlerin sayısında da yüzde 21 artış yaşanması bekleniyor. Reisinger, önümüzdeki 5 yıl içinde bu pazardaki operatör sayısının 521 bini bulacağını belirtti. Türkiye pazarında hem çağrı merkezi, hem de operatör sayısında 2012 yılına kadar her yıl ortalama yüzde 11 oranında artış beklendiğine dikkat çekti.
Jabra BIZ 2400: Profesyonel Kulaklık
Jabra CC&O Gelişmekte Olan Pazarlar ve Avusturya'dan Sorumlu Satış Direktörü Holger Reisinger, daha sonra toplantıda GN Netcom'un ofislerde ve çağrı merkezlerinde verimliliği en üst seviyeye taşıyan devrim niteliğindeki yeni kablolu kulaklığı Jabra BIZ 2400'ü tanıttı.
Gelişmiş ses özellikleri, şık tasarımı ve sunduğu gerçek rahatlıkla Jabra BIZ 2400, profesyonel kablolu kulaklık pazarında yeni bir sayfa açıyor. Jabra BIZ 2400, 360 derece dönen kırılmaz ve gürültüyü önleyen FreeSpin mikrofon, patentli takma stilleri ve USB bağlantılı modellerinde Bluetooth bağlantısı gibi yenilikçi özellikleriyle diğerlerinden 10 kat daha iyi bir ürün.
Üretkenlik ve verimliliği artıran sağlam ve dayanıklı profesyonel kulaklıklara ihtiyaç duyan çağrı merkezleri ve ofisler için ideal bir çözüm olan Jabra BIZ 2400, üstün ses kalitesinin yanı sıra şık ve kullanıcı dostu tasarımıyla da göz kamaştırıyor. Hem mono hem de duo hoparlör konfigürasyonu ile kullanılabilen Jabra BIZ 2400, gün boyunca kulakta kalabiliyor. Ürün, Türkiye'de Tesan aracılığıyla 260 dolar + KDV'den ve 3 yıl garantiyle satışa sunuluyor.
Reisinger, "Jabra BIZ 2400, GN Netcom'un müşterilerin verimliliğini ve etkinliğini artırmalarına olanak tanıyan sektör lideri ürünler sunmak konusundaki deneyim ve bağlılığını bir kez daha ortaya koyuyor. Kullanıcı beklentilerini göz önüne alarak ve ödüllü ürün portförümüzden esinlenerek tasarladığımız BIZ 2400 şu anda pazardaki en iyi kulaklık. Tasarımı sırasında tamamiyle yeni bir yaklaşım uyguladığımız Jabra BIZ 2400'de olağanüstü ses kalitesi, yenilikçi tasarım ve kullanıcı için maksimum konfor sağladık. Tüm ofis ve çağrı merkezi çalışanları için ideal çözüm bir çözüm olan Jabra BIZ 2400, kalite ve sağlamlığıyla ofislerin vazgeçilmezi olacak " dedi.
Toplantıda Jabra BIZ 2400'ün yanı sıra GN Netcom'un çalışanların konforunu ve memnuniyetini artıran diğer yeni çağrı merkezi çözümleri Jabra M5390 USB, Jabra M5390 Multiuse ve Jabra DIAL 520 OC modelleri ile ilgili de bilgiler verildi.