Kendimizi hiç olmadığı kadar çok yayınladığımız bir dönemdeyiz. Hayatımızın her detayını Facebook'ta anlatırken, öfkemizi Twitter'a döküyor, bıkmadan çektiğimiz selfie'lerimizi Instagram'da ve Snapchat'te bizi merak eden takipçilerimizle paylaşıyoruz. Öyle ki bazı araştırmalar, genç kızların haftada 5 saati selfie çekmekle geçirdiğini söylüyor.
Ünlülerin çoğu da sosyal ağları kullanarak kendilerini eksiksiz biçimde paylaşıyor ve bu yeni medyayı sonuna kadar kullanıyorlar (aslında bu işi iyi bildikleri için ünlüler). Peki ürünleriyle olduğu kadar tanıtımlarıyla da konuşulan Apple, Çarşamba günü hangi konu üzerinde duracak? Odak noktası iPhone'daki geliştirmeler mi, yoksa daha yüzeysel değişiklikler mi olacak?
Kulaklık girişinin gidişinin ve kameranın çok önemli olduğunu düşünüyor olabilirsiniz ancak dijital pazarlama şirketi iQuanti'ye göre "iPhone 7"den sonra en çok aranan arama terimi, "iPhone 7 color" (yani "iPhone 7'nin rengi"). Görünüşe bakılırsa birçok kullanıcı, iPhone 7'nin sunacağı yeni renk seçenekleri için büyük heyecan duyuyor. Tüketicilerin büyük çoğunluğunun bilgilendirilmeden çok etkilenmeyle hareket ettiği doğru, ancak örneğin "mavinin x tonuyla" gelebilecek bir iPhone'un bu kadar çok heyecan uyandırması gerçekten de ilginç.
Çarşamba günü yapılacak Apple etkinliğinde firmanın iPhone 7'nin hangi özellikleriyle bizi etkilemeye çalışacağını biz de merak ediyoruz.