Bugatti, Pebble Beach'te ilk kez tanıtılmasından yaklaşık üç yıl sonra, ilk Centodieci hiper otomobilini, yeni modelin tasarım ilhamı olan EB110 GT'ye de sahip olan bir müşteriye teslim etti. Mevcut Chiron'u temel almasına rağmen Centodieci, her türlü yolda ve aşırı sıcaklıklarda 50.000 kilometreden fazla yol kat eden prototiplerle yoğun testlere tabi tutuldu.
Üretilecek 10 araçtan ilki olan bu Centodieci, sahibinin EB110'una uyması için markanın imzası olarak tanımlayabileceğimiz EB110 mavisine boyandı. EB110'u üreten İtalya'daki Campogalliano fabrikası, mavi boyası nedeniyle Fabbrica Blu (mavi fabrika) olarak biliniyor ve EB110 ilk kez aynı renkte ortaya çıktı. Bu Centodieci'nin jantları, orijinal araca uyması için EB110 Spor Gümüş renginde boyanmış ve araçta bir dizi daha koyu mavi karbon fiber vurgular bulunuyor.
Bugatti, birkaç hafta önce Centodieci'nin iç alan tanıtımını ilk kez gösterdiğinde, bu aracın kabinini görmüştük ancak bu, aracın tamamına ilk bakışımız olarak tanımlanabilir. Hemen hemen her yüzey uyumlu mavi deri ile kaplı. Bugatti zanaatkarlarının her şeyin mükemmel bir şekilde hizalandığından emin olmak için gösterdiği özel özen, Centodieci'nin iç tasarımının tamamlanmasının 16 hafta sürmesine neden oldu.
10 Centodieci'nin tamamının üretimi bu yıl içinde tamamlanacak. Bugatti'nin müşterilerine sunduğu kişiselleştirme düzeyi göz önüne alındığında her bir aracın, 8 milyon dolara mal olan bir araçtan umacağınız gibi, tamamen farklı bir özellik setine sahip olması beklenebilir.