Teknoloji firmalarının yarışı her zaman telefon ya da dizüstü bilgisayar satışlarıyla olmuyor. Bu satışları önemli ölçüde etkileyen şeylerden biri de, haber başlıklarını kimin ne kadar çok süslediği. Apple'ın bu konuda birkaç adım önde olduğunu söyleyebiliriz ancak New York Times'ın haberi bunu kesinleştirir nitelikte.
Pew Araştırma Merkezi'nin yaptığı araştırmaya göre, 52 büyük teknoloji firmasının haber başlıklarındaki yeri soruşturuldu. Araştırmanın sonuçlarında beklendiği gibi Apple yüzde 15.1 ile liderken onu, yüzde 11.4 ile Google izledi. Microsoft ise bu yarışta oldukça ezildi ve yalnızca yüzde 3'lük bir oranda takıldı.
Tabii ki Apple'ın başlıklardaki yükselişinin nedeni olarak iPad ve iPhone 4'ün büyük etkisi olmuştur. Ayrıca Apple CEO'su Steve Jobs'ın büyük etkisini de unutmamak lazım.