Doğu Avrupa'daki zorlayıcı iş koşullarına rağmen, AOC ve Philips piyasadan daha iyi bir performans göstererek ilk kez bir yıl önce ulaştıkları ortak lider konumlarını korudular. İlk çeyrekte yüzde altı büyüyen Batı Avrupa piyasasında ise her iki marka da %7 (Philips) ve %11'lik (AOC) büyüme oranıyla piyasanın üzerinde bir performans sergilediler.
Context adlı piyasa analizi şirketinin en son rakamlarına göre, Avrupa monitör piyasası aslında bölünmüş bir resim çiziyor: Geçen yılın aynı dönemine kıyasla Batı Avrupa 2014'ün ilk çeyreğinde yüzde altı büyümüş olsa da, bazı Doğu Avrupa piyasaları tüketici ve müşteri belirsizliğinden etkilendi. Genel olarak Avrupa'da, piyasa olumlu bir eğilime sahipti ve istikrarını korudu.
AOC ve MMD EMEA Başkan Yardımcısı Thomas Schade şunları belirtiyor: "Her iki markamızla da – AOC ve Philips ile – her zaman müşteri odaklı yeniliğin ön sırasında yer alıyoruz. Tamamen bu segmente odaklanan ve müşterilerin ihtiyaçlarını bilen ekran uzmanlarıyız. Bu yaklaşım Android tabanlı Hepsi bir arada ekranımız ya da hızla büyüyen geniş ekran segmentinin en gelişmiş ürünü, 28 inçlik yepyeni 4K UltraClear UHD monitörümüz 288P6LJEB gibi yeni kategorileri beraberinde getiriyor. Yenilik odaklı yaklaşımımız sürekli büyüyen bir pazar payı ile ödüllendiriliyor."