BMW, reklamların hatırda kalmasını sağlayacak bir yol bulmuş gibi görünüyor. Seyircilere parlak bir flaş ışığı yansıtan BMW, onlardan gözünü kapatmasını istediğinde herkes tek bir şey görmüştü: BMW harfleri.
Videoda kullanılan efekt, güneşe baktığınızda ve gözünüzü kapattığınızda hala bir parlaklık görebilmenize benziyor. Bu etkiden kendi reklamında faydalanan BMW, kendi harflerini içeren bir flaş ışığını seyircilerine yansıttı. Seyircilerden gözlerinin kapatması istendiğinde ise hepsi BMW harfleriyle karşılaşmıştı.
BMW'nin etkinin gözlere zarar vermediği iddiası doğru ise reklam oldukça yaratıcı ve seyirci grubu reklamdan sonra oldukça etkilenmiş görünüyor.
BMW'nin bu efektin nasıl oluşturduğunu videmuzda seyredin!