Google'dan sonra en popüler arama motorlarından biri olan Microsoft Bing'deki değişimler dikkatlerden kaçmıyor. Arabiriminde ciddi değişikliğe gitmeye hazırlanan Bing'de hava durumu, trendler, haritalar ve hedef odaklı reklamlar üzerinde test çalışmaları sürüyor.
WinRumors'un yayınladığı ilgili rapora göre tüm bu çalışmalar aslında Bing'in HTML5'e geçişinin büyük bir parçası olma özelliğini taşıyor. Windows blog sayfasına geçtiğimiz günlerde eklenen bir fotoğraf da(resimde gördüğünüz gibi) Bing'in yeni yüzüyle ilgili önemli ipuçları veriyor.
HTML5 ve arabirim değişikliklerinin dışında Microsoft, Google'ın daha önce hayata geçirdiği instant search yani "hızlı arama" fonksiyonu üzerinde de çalışıyor. Ancak Microsoft'un Instant Search özelliğinin Google'ınkine ne kadar benzeyeceğini söylemek için henüz oldukça erken.