Nokia, yeni Lumia 920'siyle akıllı cep dünyasında büyük bir giriş yapmayı planlıyor. Şirketin başarısı, Windows 8'in başarılı olmasına bağlanıyor. Ancak Nokia'nın kendini biraz serbest bırakması ve diğer tüketici elektronikleri şirketlerinden ders alması gerekiyor.
1. Motorola: 90'ların sonlarında ABD mobil piyasasını domine eden Motorola, Avrupa'da Nokia ve Sony Ericsson'un nefesini ensesinde hissetmeye başlamıştı. Bir sürelik başarısızlığın ardından 2003'de çok ince Razr ile ortaya çıkan Motorola, bu telefonla yeniden doğmayı başarmıştı.
2. Philips: 90'larda finansal bakımdan çok zor zamanlar geçiren şirket, geniş ekranlı TV'lere yaptığı yatırımla piyasada lider konuma gelmeyi başarmış ve kendini uçurumun köşesinden döndürmüştü.
3. Nintendo: 80 ve 90'larda Gameboy ve NES ile büyük bir başarı yakalayan Nintendo, 2000'lerin başında Sony ve Microsoft'a konsol alanında yenik düşmüştü. Ancak 2006'da Wii adında yepyeni bir konsolla karşımıza çıkan Nintendo, 100 milyon satarak inanılmaz bir popülerlik yakalamayı başardı.
4. Apple: 90'ların ortalarında sadece tasarım ve teknoloji meraklılarının ilgisini çeken Apple, yok olma tehlikesi yaşıyordu. Ancak 1998'de tanıttığı iMac, milyonlarca sattı ve bilgisayar tasarımını adeta baştan yarattı. 2001'de iPod ile yavaşlayan satışlarını tekrar hızlandıran Apple, 2007'de iPhone ile adeta patlama yaptı.