Audi, dış tasarımda tipik küçük değişiklikler, yeni iç özellikler ve şaşırtıcı güç artışı içeren güncellenmiş e-tron GT serisini tanıttı. Güncellemeler, Audi’nin şasi ve batarya teknolojisinin çoğunu ödünç aldığı Porsche Taycan’da yapılan benzer değişiklikleri takip ediyor.
Bu güncellemelerle beraber Audi e-tron’un batarya grubunun kullanılabilir çıkış gücü 84kWh’den 97kWh’ye ve maksimum şarj hızları uygun hızlı şarj noktalarında 270kW’tan 320kW’a kadar yükseliyor.
Yüksek voltajlı bataryanın, yüksek güçlü bir şarj istasyonu aracılığıyla %10’dan %80’e yalnızca 18 dakikada şarj edilebiliyor olmasıyla beraber şarj hızları da doğal bir iyileşme görüyor. 10 dakikalık bir şarjla 280 kilometrelik menzile ulaşılabiliyor. Ancak, serinin en iyisi RS e-tron GT Performance’un etkileyici 912 bg’lik gücü sayesinde, pek çok kişi için en dikkat çekici özellik artan güç çıkışı oldu.
Karşılaştırma için belirtmek gerekirse, güçlü Audi R8, doğal havalandırmalı 5,2 litrelik V10 benzinli motoruyla yaklaşık 612 bg güç üretebiliyordu. Bu oldukça verimli süper aracın aksine, en yeni e-tron GT’de dört kapı, beş kişilik oturma alanı ve bagajında haftalık yiyecek alışverişi için yeterli alan bulunuyor.