Apple, müşteri hizmetleri ve teknik desteğiyle kullanıcı memnuniyetini üst düzeyde tutmasıyla ünlü. Bu konudaki hassasiyetinin karşılığını da, müşterilerinin sadakatiyle alan Apple, şimdi yeni bir uygulamaya daha gitmeye hazırlanıyor.
Teknik destek konusunda, ağını üçüncü parti mağazalarla güçlendirme düşüncesinde olan şirket, Kaliforniya, Santa Clara'da yer alan ComputerCare servisiyle çalışma kararı aldı. Halihazırda Lenovo, Toshiba ve HP gibi markaların yetkili servisi görevini yürüten ComputerCare, bundan sonra Apple'ın da "hızlandırılmış" iPhone tamir işlerine bakacak.
Onaylı iPhone kalibrasyon makinelerini bu 3 yetkili servise sağladığı bilinen Apple, böylece onarım konusunda kullanıcılara daha geniş bir ağ ile daha hızlı servis sağlayabilecek. iPhone 6s ve üstü cihazlarla uyumlu olan kalibrasyon makineleri, tamir sonrası test ve kalibrasyon işlemini yalnızca 15 dakika içinde tamamlayabiliyor. Bu sayede iPhone'ları nihai test ve kalibrasyon için Apple'a sevk etmek zorunda kalmayacak olan yetkili servis, kullanıcılara büyük zaman kazandıracak.
Apple, ilk adımı ComputerCare ile atmış olsa da, bununla yetinecek gibi değil. ComputerCare ile birlikte iki firmayla daha anlaştığı bilinen şirket, servis işlemini üç yetkili servis sağlayıcısı yoluyla düzenleyeceği bir pilot program içinde. Apple'ın anlaştığı diğer iki yetkili servis ise henüz bilinmiyor.