Dünyada lokantaları ve süpermarketleri dolaşırsanız, bu yerlerde çalışan birçok insanın bir Apple Watch'u olduğunu görebilirsiniz. Neden olduğunu sorarsanız, basit, pratik cevaplar alırsınız. Örneğin, Fort Myers, Florida'daki bir garson, giyilebilir olduğu için pratik olduğunu ve işyerinde annesiyle iletişim kurabileceğini ve ayrıca yakılan kalorileri izleyebildiğini söylüyor.
Fitbit firmasının Baş Mali İşler Müdürü Bill Zerella ise, Apple Watch'un bu yorumları almasını küçümsüyor gibi görünüyor. O, Apple Watch'un o kadar da önemsenen bir cihaz olmadığını düşünüyor.
Fitbit İyonik, Versa, Blaze ve diğer spor izleyicileri yapan şirketin CFO'su Bill Zerella, Çarşamba günü Laguna Beach, Kaliforniya'daki Roth Yatırım Konferansında konuştu.
Zerella, "Apple Watch için tutkulu olan kimseyle henüz tanışmadım," diyor.
Buna karşın rakamlar, Apple Watch akıllı saatinin 2017'nin son çeyreğinde rekor satışlar yaptığını gösteriyor. Dahası, çoğu incelemede bu akıllı saat alınabilecek en iyi akıllı saat olarak gösteriliyor.
Yine de, Zerella iPhone'u ön plana çıkartıyor ve Apple Watch'un bir yerde sıkışıp kaldığı konusunda ısrarcı: "Apple telefonunuz yoksa, Apple Watch satın almıyorsunuz ... [ve] Dünyanın yüzde 80'i Apple değil, Android."
Bu doğru, ancak Apple, en büyük pazar payına sahip olmakla hiç uğraşmamıştı. Firmanın amacı, en yüksek kalite ürünleri bunlarla ilgilenen müşterilere satmak. iPhone yapımcısı, akıllı saati diğer cihazlarıyla entegre etme konusunda da iyi iş çıkarıyor ve böylece hepsi bir arada uyumlu çalışıyor.
Diğer yandan Fitbit ise piyasada zorlanıyor.