Apple'ın mobil ürünlerinin müşterileri, Samsung, Sony ve Microsoft'un müşterilerinden daha mutsuzlar. Wall Street Journal'da yayınlanan bir araştırmanın sonuçları oldukça şaşırtıcı.
Ankette 7.500 ABD'li kullanıcıya şu üç basit soru sorulmuş: "Onlarla iş yapmaktan ne kadar keyif aldınız?", "Onlarla iş yapmak ne kadar kolaydı?" ve "İhtiyaçlarınızı karşılamakta ne kadar etkiliydiler?" Sorular, tüketici hizmetlerine odaklandığından cihazların sunduğu işlevleri kapsamıyor.
Anketin sonuçları, aslında Apple'ın müşteri hizmetlerinin kötüye gittiğini değil, rakiplerinin iyileştiğini ve hızlandığını gösteriyor. "Premium brand" etiketini kendine yakıştıran Apple'ın bu durumdan endişe duyması gerekiyor. Görünen o ki Apple'ın mavi gömlekli "dahileri", artık müşterileri eskisi gibi memnun etmiyor.