Acer, Beklenmedik Durumlar İçin Planlarını Belirlediğini Açıkladı

Acer Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Jason Chen: "Çalışanlarımızın ve iş ortaklarımızın sağlığı bizim için ilk sıradadır," diyerek, beklenmedik durumlar için planlarını belirlediklerini açıkladı.

Acer COVID-19'a önlemlerini aldı

Dünya teknoloji devleri arasında yer alan Acer, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de müşterilerine her daim en iyi hizmeti sunmaya devam ediyor. Koronavirüsün etkisini artırdığı bu dönemde de teknik destek ve satış sonrası destek konularında müşterilerine en kapsamlı hizmeti vermeyi sürdüren Acer, küresel çaptaki salgın nedeniyle ortaya çıkan koşullardan ötürü tüm kullanıcılarını çevrim içi müşteri destek platformlarına yönlendiriyor. Gündemle ilgili bir mesaj yayınlayan Acer Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Jason Chen "İş sürekliliği ve müşterilerimizin, çalışanlarımızın ve iş ortaklarımızın sağlığı bizim için ilk sıradadır," şeklinde konuştu.

"Beklenmedik durumlar için planlarımızı belirledik"

Yönetim ekibinin, Acer çalışanlarının ve iş ortaklarının ortak çabalarıyla, belirsizliğin yaşanabileceği bu dönemi başarıyla atlatmak için mümkün olduğunca esneklik gösterdiklerini ifade eden Chen, "Bu durumun hızla değişebileceğinin farkındayız ve beklenmedik durumlar için planlarımızı belirlemiş durumdayız. Durumu dikkatle takip etmeye devam ediyoruz ve değişen koşullara karşı önlemlerimizi düzenlemek için hazırız. Acer'dan beklediğiniz üstün hizmet ve desteği sunmaya devam edeceğiz. Bu süreçte, yaşadığımız bu sıra dışı dönemde güvende olup başkalarının da güvende olmasına yardımcı olalım," dedi.

Çevrim İçi Ürün Desteği Araçları Üzerinden Hızlı Yanıtlar

Acer tüm teknoloji severlere ulaşmak istedikleri bilgi ve hizmetler kapsamında www.acer.com.tr başta olmak üzere ağırlıklı olarak dijital platformlar üzerinden etkin bir şekilde bilgi paylaşımında bulunmaya devam ediyor. Acer kullanıcıları, bu kapsamdaki ilgili sorularına hızlı yanıt alabilmek için https://www.acer.com/ac/tr/TR/content/ask-acer adresindeki Çevrim İçi Ürün Desteği Araçlarını kullanarak Acer'ın veri tabanında yer alan hızlı yanıtlardan faydalanabiliyor.

Türkiye'de de etkili olan koronavirüs salgını yüzünden alınan önlemler sonucu ortaya çıkan istisnai koşullar sebebiyle Acer yetkilileri, 0850 222 22 37 numaralı hattın yanı sıra, gecikmeleri minimuma indirebilmek ve daha hızlı destek almak için online ve Acer topluluğu hizmetlerinin kullanılmasının önemini vurguluyor. Öte yandan müşterilerinin yedek parça ve onarım hizmetlerinde yaşayabilecekleri gecikmeleri ez ana indirmek için de tüm hafifletici önlemlerin alındığını belirtiyor.

Teknik destek için acer.com.tr web sitesindeki kapsamlı yardım bölümüne buradan ulaşabilirsiniz.

Okuyucu Yorumları