2009 yılında arama motoru piyasasına giren Bing bugüne kadar piyasada gözle görülür bir büyüme sergiledi. Büyüme gelmesine geldi ancak CNN'in haberine göre, Microsoft, Bing projesiyle beraber para kaybetmeye devam ediyor. Bugüne kadar Bing'in Microsoft'a 5,5 milyar dolar para kaybettirdiği söylenirken asıl büyüme oranının da Yahoo'nun alınmasıyla olduğu konuşuluyor. Bazı uzmanlara göre, kullanıcılar zamanla Bing'i tercih etmedi ama Yahoo'nun Bing halini almasıyla farkında olmadan Microsoft'un arama motorunu kullanmaya başladılar.
Microsoft'un, Bing'i Google 'la yarışmak için kullanmadıklarını da söylediklerini hatırlatmak gerekiyor. Yazılım devi kendi arama motorunu kullanıcıların belli başlı bazı ürünler ve sosyal ağlarla etkileştirerek daha interaktif bir arama motoru yapmak peşinde. Ancak analistlere göre, Microsoft bu amacında ilerlerken para kaybını önlemek için arama piyasasındaki payını tam iki katına çıkartmak zorunda.
Yeni çıkacak olan Windows 8'le beraber Bing'in daha da fazla kullanılması bekleniyor.