Vodafone, internete erişimde fırsat eşitliği sağlamak ve Süper İnternet deneyimini özgürce yaşatmak için, 3G'nin ikinci yılına özel 4 kampanya tasarladı. Kampanya kapsamında; televizyon ekranından 3G hızında Süper İnternet deneyimi sağlayan Webbox'ı Türkiye'de pazara sunuyor. Vodafone Türkiye'nin Süper İnternet kampanyasının diğer yıldızları, herkese 1 ay hediye Süper İnternet, ayda +5TL'ye HTC Wildfire S ve sadece 5 TL'ye Vodem.
Vodafone, 2009'dan bu yana uyguladığı müşteri odaklı stratejik programı sayesinde Türkiye'ye 3G alanında da öncülük etmeye devam ediyor. Yaptığı yatırımlarla Vodafone Grubu bünyesindeki en gelişmiş akıllı şebeke altyapılarından birini kuran Vodafone Türkiye, geçtiğimiz yıl en hızlı büyüyen operatör olarak Türkiye'de 3G ile mobil internet kullanımının hızlı artışına önemli katkı sağladı.
Vodafone, videolu görüşmeden sosyal ağ kullanımına, araç takibinden mobil cihazlarda kitap okumaya kadar pek çok alanda katma değerli servislerin hayatımıza girmesini sağlayan 3G'nin ikinci yıldönümünü, Türkiye'de "Herkes için Süper İnternet"i müjdeleyen basın toplantısı ile kutladı. Toplantıda; İzmir ve Erzurum'daki Vodafone Cep Merkezleri'ni ziyaret eden tüketicilere 3G ile canlı bağlantı yapılarak, Süper İnternet teklifleri tanıtıldı.
Toplantıda konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray, 3G'nin Türkiye'de hayatımıza girmesiyle birlikte internet kullanımında hem hacimsel anlamda rekor artışların hem de alışkanlıklar açısından büyük bir dönüşümün yaşandığını kaydetti ve sözlerine şöyle devam etti: "Bugün dünya nüfusunun %77'sine ulaşan mobil iletişimde, sesten veriye doğru yaşanan devrim niteliğindeki geçiş, yeni mobil gerçekliği tanımlayan en önemli unsur olmaktadır."
Dünyanın ilk 3G'li Webbox'ı Türkiye'de!
Dünyanın ilk 3G'li Webbox'ı Türkiye'de!
Toplantıda Vodafone'un Türkiye'de internete erişimde fırsat eşitliği sağlama yaklaşımı kapsamında, ülkemizde bir "ilk" olarak sunduğu Webbox isimli internet cihazı da tanıtıldı. Webbox, ister eski nesil, ister yeni, ister tüplü, ister LCD, her tip televizyonu, anında ve 3G hızında bir internet cihazına dönüştürmesi açısından önem taşıyor.
Bu noktada Webbox gerçekten önemli bir işlev üstleniyor, zira "Bilgi Toplumu İstatistikleri" raporuna göre Türkiye'de her 3 haneden 2'sinde internet bağlantısı bulunmuyor. Türkiye'de nüfusun internete ulaşma oranının da %44'ü olduğu gerçeğinden hareketle Vodafone, Webbox'ı Türkiye'de bir "ilk" olarak satışa sundu. Geri kalan %56 nüfusu da internete bağlama konusunda, nedeni her ne olursa olsun tüm engelleri kaldırmayı amaçlayan Webbox, bu önemli amaca hizmet ederek, Türkiye'de önemli bir boşluğu dolduracak.
Basın bülteninden derlenmiştir.