Oyun 5 X 5 karalere bölünmüş ekran bir ekranda oynanmaktadır. Ekranın üst kısmında sırası ile PLAY, ACTION ve RESET butonları bulunmaktadır.
Oyuncu play butonuna basarak bir level başlatır. Bu buton ile ilk sayı serisi olan 3 adet sıralı sayi ekrandaki karalere rastgele dolar. Bu sırada bir zaman sayacı devreye girer
ve oyuncunun bu sayıların yerlerini hafızaya alma suresini ölçer. Oyuncu ezberlediğinden emin olunca "action" butonuna basar ve böylece ekrandaki sayılar kaybolur. Aynı zamanda zamanlama sayacı da sıfırlanır . Bu sayaç artık oyuncunun sayıları bulmak için geçireceği zamanı tutacaktır. Oyuncu ekrandaki sayılar kaybolunca sırası ile ekrana dokuman suretiyle sayıları bulmaya çalışır.
Yanlış kareye dokunduğunda bu yapılan hata hanesine işlenecektir. Sayıları bulduğunda level ı tamamlamış demektir. diğer level a geçmek için tekrar "play" butonuna basar bu sefer karşısına rastgele dağılmış 4 sayı gelir. Bu işlemler bu şekilde sayılar her defasında bir artmak üzere devam eder. oyun sonu 5 X 5 = 25 kare lik sayıları dolduran level a kadar devam eder.
Her level sonunda o geçilen level için bir puan hesaplanır ve toplam score a yansıtılır. Her level da score hesaplanırken :
Kullanıcının o level için verilen sayıları hafızaya alma süresi , o sayıları bulmak için harcadığı sure, o an bulundugu level numarası, ve sayıları bulurken yaptiği hata sayısı dikkate alınır.
Ekranın sol alt tarafındaki sayac : duruma göre hafızaya alma yada sayilari bulma işlemleri sırasindaki sayacı gösterir, ekranın sağ alt tarafındaki sayı ise sayıları bulurken yapılan hata sayısını gösterir.
Hafizaya sayıları alma sırasında işleyen sayaç sayıları bulma işlemi başladığında sıfırlanır. bu sayaç level geçildiğinde de sıfırlanmaktadır. ayni şekilde hata sayısını tutan sayaç da her level da sıfırlanmaktadır.