Happy Education Academy, dijital pazarlama eğitimleri vermeye hazırlanıyor. Vestel eski CMO'su, Mobilexpress yatırımcısı, Girişimci ve Dünya Melek Yatırımcılar Fonu /Forumu Türkiye Senatörü Tunç Berkman'ın kurucusu olduğu eğitim akademisi Happy Education Academy programları 'Digital Pazarlama' eğitimleri kapsamında online olarak 8 Eylül 2020, Salı günü başlıyor.
DİJİTAL PAZARLAMA EĞİTMENLERİ
Eğitmenleri arasında; Tunç Berkman (CMO, Girişmci, Marka ve Pazarlama Danışmanı), Uğur Azim Erdal (Managing Partner, One Ajans), Niyazi Uğur Sesverir ( Deputy General Manager, DBI), Uğur Eskici (Founder, Kriko), Burak Sıraç ( Digital &Growth Director, Karbonat), Çağıl Düzenli (Performance Marketing & Optimization Director, Ingage), Beril Savuri (Product Owner, Dominos Pizza), Kaan Erdoğdu(Digital Analytics & Data Executive, Group M), Doğuş Yıldırım (Founder & CEO Airsqreen), Kaan Olcay (Senior Executive, Group M), Okan Acar (Digital Analytics & SEO Executive), İlyas Teker'in (Kurucu, Mosanta) olduğu programda yer alacak eğitimler şöyle:
EĞİTİMLER ŞU ŞEKİLDE OLACAK:
- Topluluk Oluşturma (Building Audiences)
- Sosyal Medya (Social Media)
- Programatik (Programmatic)
- Ölçümleme (Measurement)
- Medya Planlama (Media Planning)
- Google Reklamları (Google Ads)
- Display Reklamcılık (Display Advertising)
- Dijital Medya Planlama (Digital Media Planning)
- Arama Optimizasyonu (SEO)
Happy Education Academy Kurucu Ortağı, Vestel eski CMO'su, Mobilexpress Yatırımcısı, Girişimci ve Dünya Melek Yatırımcılar Fonu /Forumu Türkiye Senatörü Tunç Berkman, Happy Education Academy'nin kuruluş amacını şöyle ifade etti:
"Uzun yıllardır eğitim alanında özellikle de dijital eğitim konusunda bir şeyler yapmak istiyordum. Kendi çalıştığım şirketlerde de ekiplerimin kişisel gelişimleri için ve onların profesyonel gelişimlerine destek olmak için tecrübelerimi paylaşmaya çalışıyordum.
Normal derslerin dışında öğrendiğimiz konuları gerçek hayata nasıl aktarmak gerektiğinin ve pratikte bu bilgilerin nasıl kullanılması gerekliliğinin bilincindeydim. Happy Education Academy aslında bu amaçla kuruldu. Çalışanların pratik yapabilecekleri ve bu pratikteki bilgileri gerçek hayata entegre ederek, doğru şekilde kullanabileceklerini öğreteceğimiz bir akademi olsun istedik.
Bizim programımız dijital pazarlamayla başlıyor. Son dönemde dijital dünyadaki gelişmeler ve COVID-19 ile birlikte insanların evde kalması ile dijital mecraların, sosyal medyanın daha aktif kullanılıyor olması, markaların bu alanlara daha bilinçli yatırım yapmasını gerektiren bir ortam oluşturdu. Son beş senedir her ne kadar dijital büyüyor olsa da şu anki ihtiyaç çok daha farklı. Bizim üniversitelerimizde dijital pazarlamayla ilgili çok spesifik eğitim ve programlar mevcut değil. Bu açıdan da buradaki bilgiyi tamamlayabilmek, pazarlama ve iletişim bölümlerinden mezun olan kişileri daha iyi bir şekilde geliştirebilmek için Happy Education Academy'yi kurduk."