SATIŞ HEDEFİ NE KADAR?
Honda Türkiye Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı Bülent Kılıçer ise otomotiv endüstrisinin çok büyük bir dönüşümden geçtiğini ve bu dönüşümün arkasında özellikle iki sebebin öne çıktığını dile getirdi. Bunlardan bir tanesinin müşteri taleplerinin ve müşteri ihtiyaçlarının değişmesine yönelik olduğunu belirten Kılıçer, ikinci sebebin ise zorunluluk olarak görülen elektrifikasyon dönüşümü olduğunu vurguladı. Marka olarak elektrifikasyon stratejilerini geçen yıl açıkladıklarını anımsatan Kılıçer, '2030 yılına geldiğimizde buraya ayrıldığımız toplam AR-GE miktarı 40 milyar doların üzerinde olacak. Ve toplamda da 30 yeni modelle değerli müşterilerimizin karşısında olacağız" dedi. Bülent Kılıçer ayrıca yeni Honda CR-V e:HEV için gelecek yılın mart ayı sonuna kadar 650 ve yıl sonu toplamında da 750 adetlik satış hedefi belirlediklerini sözlerine ekledi.