Auto Show Dergisi Yayın Yönetmeni Hırant Kasapoğlu, Çin'de Xiaomi SU7'yi inceledi... Aşağıdaki videoda SU7 ile ilgili detayları görebilirsiniz. Videonun 24. dakikasında otonom park testi de yer alıyor. İşte Kasapoğlu'nun Chip.com.tr ile paylaştığı yorumları: Çin’in en büyük akıllı cihaz ve telefon üreticilerinden Xiaomi, ilk otomobili olan SU7’yi geçtiğimiz Mart ayı sonunda piyasaya sundu ve ilk teslimatlar Nisan ayı başında start aldı. Tek ve çift elektrikli motor seçeneklerine sahip Xiaomi SU7 (Speed Ultra 7) otomobilinin çift motorlu, 673 beygir gücündeki, 4x4 çekiş sistemine sahip Max versiyonunu Çin’in başkenti Pekin sokaklarında denedik, hızlanma, ADAS, adaptif hız, şerit takip ve otonom park manevrası testlerini yaptık. Porsche Taycan’la karşılaştırılan bu otomobilin çift motorlu versiyonunun Çin fiyatı 40 bin dolar civarında yani 1 milyon 300 bin TL. Ancak Xiaomi, bu otomobili 2 yıl boyunca dış pazarlara ihraç etmeyecek yani bir süre için sadece Çinliler Xiaomi’ye binebilecek. Biz de bu aracın daha sonraki çekimlerini ve rakipleriyle karşılaştırmasını yapabilmek için tekrar Çin’e seyahat etmek zorunda kalacağız. TEKNİK ÖZELLİKLERXiaomi SU7 Max (Speed Ultra 7) Uzunluk: 4997 mm Genişlik: 1963 mm Yükseklik: 1440 mm Motor: Çift motor; önde 299 HP ve arkada 373 HP Toplam sistem gücü: 673 HP Toplam tork: 838 Nm Xiaomi’nin 0-100 km/s hızlanması 2,78 sn, son hızı ise 260 km/s. 0-100 km/s hızlanma: 2.78 sn Son sürat: 265 km/s Batarya kapasitesi: 101 kW Elektrikli menzil: 800 km’den fazla (WLTP değil, CTLC) 10 dk hızlı şarjla 390 km ek menzil