Batarya ve şarj seçenekleri
Açıklamaya göre batarya, ekstrüde ve döküm profillerden yapılmış bir alüminyum yapı ile korunuyor ve bu yapı, araca monte edilerek gövdenin dayanıklılığını artırmak hedefleniyor.
Markanın paylaştığı bilgilere göre sıkıştırılmış alüminyum bölümlerden oluşan bu sağlam yapı, olası bir kaza durumunda batarya sistemini güvence altına almayı, ciddi bir çarpışma anında batarya enerjisinin kesilmesini amaçlıyor. Açıklamada şu bilgiler paylaşılıyor: "Bataryayı koruyan soğutma sistemi, batarya modüllerinin sıcaklığını optimize etmek için su kanalları içeren bir taban plakası kullanıyor. Termal yönetim sistemi, bataryayı her koşulda yaklaşık 25°C sıcaklıkta tutarak, yüksek güç çıkışı, hızlı DC şarj ve uzun bir batarya ömrü sağlıyor. Volkswagen, bataryanın sekiz yıl veya 160.000 km kullanım sonunda (hangisi önce biterse) orijinal kapasitesinin en az yüzde 70’ine sahip olacağına dair garanti veriyor".