“Togg çok doğru bir strateji izliyor”
Bayilik sisteminin değiştiği bu dönemde Togg’un da farklı bir strateji izleyeceği biliniyor. Marka ilk etapta Türkiye genelinde 20 ‘temas noktası’ kuracak. Burada kısıtlı sayıdaki araca binmek ve teknolojisini bizzat deneyimlemek mümkün olacak.Özpeynirci, temas noktalarının satış sonrasındaki süreçte de farklı görevler üstlenebileceğinden bahsediyor:
“Togg’un ilk temas noktası İstanbul’daki bir AVM’de kurulacak. 2023 sonuna kadar 19 noktanın daha açılması bekleniyor. Buralarda satış olmayacak. Her şey online ilerleyecek. Teslimatlar da bahsettiğimiz bu 20 nokta üzerinden yapılacak. Temas noktaları satış sonrası için de hizmet verecek. Aracınızla ilgili servis gereksinimi olduğunda buraya gidecek ve satış sonrası hizmetlerden yararlanacaksınız. Zaten elektrikli otomobillerde içten yanmalılar gibi sık servis gereksinimi yok. Ağırlıklı olarak yazılım güncellemesi olacak. Bunu da çoğunlukla internet üzerinden yapmak mümkün. Bu nedenle Togg çok doğru bir strateji izliyor. Diğer markaların da bunu takip edeceğini düşünüyorum.”