Windows 95 için yayınlanan BOB, uygulamaları ve hizmetleri bir çizgifilm arayüzü içinde toplamayı amaçlıyordu. Ancak BOB başarısız oldu, geriye sadece Windows XP'de kullanılan köpeği kaldı.1990'ların sonlarında PC'lerin öleceği, internete set üstü kutular ve TV'lerle bağlanacağımız düşünülüyordu. PC'ye alternatif "bilgi eşyaları", giderek PC'ye benzer hale gelerek başarısızlığa gömüldüler.Opendoc'un Ofis yazılımlarına rakip olma girişimi, yüksek bellek gereksinimi ve uygulamalarının ağır olması nedeniyle başarısız oldu.PDA'lar kategori olarak başarılı olsa da, Apple'ın MessagePad modelleri hiçbir zaman ilgi uyandırmayı başaramadı.Microsoft'un farklı hizmetlerden ve mağazalardan müzik satın almaya izin veren dijital müzik yürütücüsü, başarılı olamdadı. Tüketiciler, üyelik satın almak yerine müzikleri tek tek satın almayı tercih etmişlerdi.RIM, e-postalarda kullanılan "Push" terimini popüler hale getirmeden çok daha önce PointCast gibi bazı şirketler, web tarayıcısını açmanıza gerek kalmadan yazılımlar yoluyla bilgileri önünüze getirmeye çalışmış ve buna "Push" adını vermişlerdi. Ancak Excite ve Yahoo gibi web sitelerinin ortaya çıkmasıyla kullanıcılar tercihlerini web sitelerinden yana kullanmışlardı.2000'lerin ortalarında gerçek hayatın taklit edildiği Second Life'ı oynayıp ona para dökenler, bir süre sonra bunun saçma olduğunu düşündüler. Bunun sonucu olarak sosyal ağlar doğdu...Tablet ve netbook'lardan önce ortaya çıkan Ultra Mobile PC'ler hem oldukça pahalı, hem de kullanımı zordu.Video CD'ler belki DVD'lerin çıkmasını sağladı, ancak kaliteleri oldukça düşüktü. VHS kalitesindeki grafikler ve bazen daha da kötüsünü sunan Video CD, Asya'da popüler olsa da Batı ülkelerinde pek fazla kullanılmadı.Windows, Mac OS, Solaris, Linux ve diğer işletim sistemlerini web tabanlı hizmetler, uygulamalar ve mağazalar ile değiştirmeyi amaçlayan "Webtop"lar yani web tabanlı laptop'lar, başarı sağlayamadılar. Bununla birlikte Google, hala Chrome OS webtop'u ile tüketicilerin kalbini çalmaya çalışıyor.