Maserati 2020'de MC20'yi piyasaya sürdüğünde, yeni süper otomobilinin en başından dönüştürülebilir ve tamamen elektrikli varyantları desteklemek için tasarlandığını söylemişti. MC20 EV henüz piyasada değil, ancak üstü açık MC20 Cielo sonunda ortaya çıktı. Maserati'nin yeni cabrio'su, en az hardtop MC20 coupe kadar heyecan verici ve Coupe modelinden daha da iyi görünüyor.Cielo mekanik açıdan coupe modelinden farklı değil. MC20'nin hafif monokok şasisi, aracın ortasına monte edilen Nettuo çift turbo V6 motor gibi özellikleri aynı. Cielo, 7.500 rpm'de 621 beygir gücü ve 3.000 devirde 538 tork üretiyor. Sekiz vitesli, çift kavramalı otomatik şanzıman kullanıyor.Maserati, MC20 Cielo'nun yaklaşık 3 saniyede 100 kilometre hıza çıkabileceğini ve maksimum hızının saatte 320 kilometre civarında olacağını söylüyor.Cielo'nun açılır kapanır üstünün panelinde elektrokromik cam kullanılmış. Bu teknoloji, yolcuların kabine gelen ışığın miktarını ayarlamasına olanak tanıyor. Tavanın açılması-kapanması yaklaşık olarak 12 saniye sürüyor.Tavan açıkken, MC20'nin şekli gerçekten çok etkileyici. İçeriden baktığımızda, Cielo diğer MC20'lerle aynı, ancak süspansiyon ve çekiş kontrolü ayarlarının tümünü tek bir ekranda birleştiren yeni bir "dijital dokunmatik" sürüş modu seçicisi bulunuyor.Resmi fiyatlandırma henüz açıklanmamış olsa da, ancak MC20 Coupe'nin 212.000 dolardan başladığını düşünürsek, Cielo'nun da birkaç bin dolar daha pahalı olacağını söylemek mümkün. Bu fiyat aralığı onu Audi R8, Lamborghini Huracan ve benzeri orta sınıf süper otomobiller kategorisine sokuyor.