Apple marka değeri ve ikinci el değeri
Apple'ın dünya çapında en beğenilen şirketlerden biri olarak öne çıkmasının bir nedeni var: Marka değeri. Apple'ın iPhone'u piyasaya sürülmesiyle birlikte asıl amacı sadece bir telefondan ziyade bir marka haline getirmekti. Ve iPhone'un son on yılda inanılmaz derecede popüler hale gelen diğer Apple cihazlarıyla sorunsuz bir şekilde çalıştığını da unutmamak gerekiyor. Tartışmalara da sebep olan "duvarlı bahçe", kullanıcıların farklı bir markaya geçmesini zorlaştırıyor.
Her şeye rağmen, Cupertino merkezli teknoloji devinin sadece logosu çoğu kişi için yeterli oluyor. iPhone'ların akıllı telefon pazarında devrim yarattığına şüphe yok ve iPhone'ları seven insanların bütçelerini bir süre sonra üst modele geçmek için düzenlemelerinin nedenlerinden biri de bu. Ayrıca bir iPhone'un ikinci el değeri, her zaman Android'li telefonlardan daha yüksek olacaktır.