Hyundai, Ioniq 6 elektrikli sedanının tüm detaylarını tanıtmasının ardından, Perşembe günü düzenlenen N Day etkinliğinde yeni RN22e konseptini de ortaya çıkarttı. Hyundai, Ioniq 6 N’in geleceğinin nasıl gözükebileceği hakkında fikir veren RN22e’yi gelişmekte olan bir deney konsepti olarak tanımlıyor ve tasarımı ve mühendisliğinin gelecekte üretilecek EV’lerin üzerinde direkt bir etkiye sahip olacağı belirtiliyor.RN22e, standart Ioniq 6 ile aynı 77,4 kilowatt-saat batarya paketini kullanıyor ancak çift motoru 577 beygir gücü ve 546 pound-fit tork oluşturmak üzere güçlendirilmiş durumda. Hyundai herhangi bir hızlanma bilgisi vermiş olmasa da, RN22e’nin saatte 250 kilometrenin üzerinde bir maksimum hıza ulaşacağı belirtiliyor. Ayrıca normal Ioniq 6 ile aynı hızlı şarj yeteneklerine de sahip ve %10’dan %80’e 18 dakika içerisinde ulaşabiliyor.Hyundai, RN22e’nin, N markasının performans konusunda üç temel taşını en üst seviyeye çıkartmak için tasarlandığını söylüyor. Bunların ilki olan dönüş yeteneğini sağlamak için RN22e elektronik bir kilitli diferansiyel sistemine, çift kavramalı tork dağıtımı sistemine ve ön ve arka tekerleklere gönderilen tork miktarını anlık olarak seçebilme yeteneğine sahip. Gelişmiş takip yeteneği için 15,7 inçlik diskleri olan dört pistonlu fren kaliperleri bulunuyor ve Hyundai, RN22e’yi iyileştirilmiş gezme kontrolüne sahip olan rejeneratif fren sistemlerini geliştirmek için kullanıyor.RN22e, genel olarak bakıldığında, Ioniq 6’nın daha çılgın bir yarış otomobili sürümü gibi gözüküyor ancak bu tasarımın bir üretim modeli aracına nasıl dönüşeceğini rahatlıkla görmek mümkün. Genel olarak RN22e, standart Ioniq 6’dan 6 santimetre daha uzun ve 15 santimetre daha geniş, kapılarının kenarında büyük hava girişleri bulunan daha geniş çamurluklara sahip. Daha ince farları, motor için daha büyük bir havalandırma boşluğu, devasa bir ızgara ve ek hava girişleri de görüntüsünü vurguluyor.