Yarışmanın birincisi olan Flux, Turin'de tasarım eğitimi alan 20 yaşındaki Mihai Panaitescu tarafından tasarlandı.Microsoft'un da sponsor olduğu tasarım yarışmasında büyük ödülü kazanan bu aracı kısa süre sonra Xbox oyunlarında da görebileceğiz.Peugeot, Frankfurt'ta düzenlenecek olan 2007 Motor Show Fuarı'nda Flux'un prototipini de sergileyecek3.5 metreye 1.65 metre ölçülerindeki araçta aynı zamanda hidrojen destekli güç ünitesi, çevre dostu maddelerden üretilmiş gövde ve iç paneller yer alıyor.Tasarımcısı Panaitescu, kullanım rahatlığının vurgulandığı Flux'u tasarlarken günlük yaşamımızda sürekli değişen iş ve oyun ihtiyaçlarımızdan ilham aldığını söylüyor.Wesley Saikawa'nın uçuk tasarımı N Jooy, yarışmada ikincilik ödülünü almaya hak kazandı.Küre biçimindeki tekerlekleri sayesinde 360 derece dönüş imkanı olan araçta bu dönüşleri kontrol eden akıllı bilgisayar sistemi de yer alıyor.Eski Formula 1 araçlarından ilham alınarak tasarlanan araç sürücüye güçlü bir sürüş keyfi sunmayı amaçlıyor.Sürüş keyfini artırması için araca farklı bir direksiyon tasarımı uygulanmış. Göstergeler ise dijital.Saikawa, aracın ismindeki N harfinin doğayı (Nature), Jooy kısmının ise yüksek sürüş keyfini temsil ettiğini söylüyor.Venezuela'lı Gustavo Ferrero'nun tasarımı yarışmada üçüncülüğe layık görüldü.Sürat tutkunları için tasarlanan araç aerodinamik yenilikçi tasarımıyla olduğu kadar iç konforuyla da dikkat çekiyor.CD, DVD ve MP3 çaların yer aldığı araçta yön bulmak için GPS, internet bağlantısı için özel ekran, dijital dosyaların saklanabileceği ufak bir sabit disk ve USB bağlantısı da var.Sportif süspansiyon ve 7 seviyeli vites sistemi bulunan Allscape, otomatik, manual ve F1 olmak üzere üç ayrı sürüş moduna sahip.Araçtaki ses yalıtımı için bilgisayar destekli özel bir düzenek çalışarak ses seviyesi tespit ediyor ve sesin içeriye belirli oranda yansıtılması sağlanıyor.Sano Cristian tarafından tasarlanan LiiON, ilk ona kalmayı başaran araçlardan birisiAslan yüzünden esinlenen tasarımda ön kısım ağız, gözler, burun gibi sembolik izler taşırken arka kısım da aslanın kuyruğuna benzetilmiş.Farklı tasarıma sahip araçta üst panel yukarıya doğru açılabiliyor. Böylelikle klasik araba çizgilerinin de dışına çıkılıyor.Hafiflik ve sağlamlığın ön planda tutulduğu araçtaki tümleşik bilgisayar hız seviyesini, performans ve güç tüketimini otomatik olarak ölçüp sürücüyü uyarabiliyor.Esnek yapısı sayesinde yolun eğimine göre bilgisayarca kontrol edilen aracın belli oranda yatarak dengeli ve yol tutuşu yüksek olması amaçlanmış.Çinli tasarımcı Ka Dan'ın aracı da ilk 10'a kalanlar arasında.Tasarımcısı, kırmızı ve siyah renklerin tercih edilme sebebini aracın dinamik ve tutkulu olduğunu ön plana çıkarmak olarak ifade ediyor.Dan, özellikle tasarımın yenilikçi ve günümüz standart araba çizgilerinden uzak olmasını istediğini ve bu amaçla yola çıktığını söylüyor.Ön ve arka kısımların aracı daha kıvrak ve atılgan göstermesi için bu kısımların tasarımına özellikle yoğun mesailer harcanmış.Üstteki akıllı cam panel, güneş ışınlarının zararlı etkilerinden sürücüyü korurken geniş bir görüş alanı sağlıyor ve bünyesinde güneş enerjisi üretimine yardım eden bir sistemi de barındırıyor.Fransız tasarımcı Noumid Bendifallah'ın MiawoO'su da ilk 10'a kalan araçlardan birisi.İç detaylara fazla yer verilmeyen tasarımın GPS yol bulma sistemi gibi tüm göstergeleri dijital olarak düşünülmüş.Sürücünün rahat edebilmesi için yerleştirilen sensörler, aracın kuvvetini hissettirirken gerekli tüm konforu da sağlıyor.Hava kirliliğini önlemek için özel sistemlerle donatılan aracın tüm elektronik cihazları da dokunmatik ekranlarla kontrol ediliyor.Adından da anlaşılabileceği gibi, tasarımının ilham kaynağı kediler.Dario Gagula'nın "duygusal" tasarımı da ilk 10'a kalma başarısını gösterdi.Tasarımcısı bu konseptin amacını elektrikle çalışan spor araba üretmek olarak belirlemiş.Kapılar, ön ve arka kısımlarda yassı ve yenilikçi parlak tasarımlar ön plana çıkarılmış. Bunu yaparken de aerodinamik kurallara dikkat edilmiş.Tasarımın en can alıcı özelliği ise dış cephedeki ışıklandırma sistemi.Geniş cam alanları sürücüye de geniş bir görüş açısı sağlıyor.James Ma'nın tasarımında Plaire 50'li yılların spor arabalarıyla günümüz spor arabalarından ilham alınmış.Şık ve farklı tasarımıyla Plaire ilk 10'a kalabilen araç tasarımlarından birisi.Açılabilir tavanı sürücüye aydınlık bir iç mekan sunarken kapalı konumda da ısı ve ışık etkilerinden koruyan bir özelliğe sahip.Aracın kasasında geri dönüştürülebilir plastik, alüminyum ve karbon fiber maddeler olması düşünülmüş.İlk 10'a girmeyi başaran bu tasarım, bir Türk tasarımcı Ertuğ Yenidemir'e ait.Bilgisayar destekli elektronik göstergelere sahip araçta koltuk arkalarında bilgisayar ekranları, park yardım sistemi ve (anahtarsız) elektronik kapı kilidi gibi pek çok farklı özellik yer alıyor.1981 doğumlu tasarımcı, Uludağ Üniversitesi Bilgisayar Destekli Tasarım bölümü mezunu ve bir dönem Gırgır, Hıbır, Solak gibi mizah dergilerinde çizerlik yaptı.Sırp vatandaşı Nemanja Lalcic'in tasarımı, ilk 10'a kalmayı başaran son tasarım.4.3 metre uzunluğunda, 1.14 metre yüksekliğindeki araç 100 kilometreye 5 saniyenin altında ulaşabiliyor ve maksimum hızı saatte 300km.Tasarım aşamasında insanlığın geleceğe dair tutkularından ve sınırları zorlayan isteklerinden ilham alınmış.Tasarıma bir isim bulmak tam 3 hafta sürmüş. Hızlılığı, teknik olarak hafifliği ve tasarım anlamında sade ve parlaklığı yüzünden bu ismin seçilmesine karar verilmiş.Üste doğru açılabilen panel aynı zamanda geniş bir görüş açısı ve paralak bir iç mekan sağlıyor.Yarışmaya katılan ancak ilk 10'da yer bulamayan diğer bir Türk tasarımı da Kazım Doku tarafından tasarlanan Üstüminki.Dokuma kumaş görünümündeki dış yüzeyiyle farklı bir tasarıma sahip olan araç ince, hızlı ve hafif.Kazım Doku'nun tasarımı 114 ülkeden 4 binden fazla tasarımın katıldığı yarışmada ilk 30'a kalmayı başardı.