Dev isim ve şirketleri rezil eden anlar!
Müşteri çekmek için uğraştılar; komik olmaktan öteye gidemediler. İşte devlerin unutmak istedikleri.

1
8
2000'li yıllarda Microsoft'un yazılım geliştiricileri konferansında gerçekleştirdiği maymun dansı halen hafızalardaki tazeliğini koruyor. Steve Ballmer'dan yazılımın geleceğiyle ilgili görüşlerini bekleyen dinleyiciler, Ballmer'ın artık efsane olan maymun dansıyla birlikte neye uğradıklarını şaşırmışlardı.
Videoyu izlemek için tıklayın.

2
8
Microsoft'un Windows 7'nin satışa sunulması şerefine düzenlediği "kendi Windows 7 partini kendin yap" kampanyasını mutlaka hatırlarsınız. Bu kampanya da, bizleri güldüren garip parti videoları üretmekten öteye gidemedi ne yazık ki. Windows 7 kusursuza yakın bir işletim sistemi olabilir, ama partili reklam kampanyası Microsoft tarihinde kara bir leka olarak durmaya devam ediyor...

3
8
İster sevin ister nefret edin, Apple teknoloji sektörünün en popüler isimlerinin başında yer alıyor. Ancak elbette Apple'ın attığı her adım taktir toplamıyor; reklam filmi çekmek gibi... Kabus gören ve tarih sınavına 5 dakika kala kendinin sınava hazırlıksız yakalandığını öğrenen bir öğrenci, kabustan uyandığında kendine geliyor ve Apple bilgisayarının başına geçiyor. Apple ise bu reklamın son cümlesi olarak Apple her zaman yanınızda diyor ve öğrencilerin PC'ye göre Apple'ı daha çok tercih ediyor temasına vurgu yapmayı ihmal etmiyor. Sonuçta ne mi oluyor? Öğrenciler genellikle PC'yi tercih ediyor; Mac'leri ise daha çok profesyoneller satın alıyor...

4
8
Gates ve Seinfield'ın birlikte rol aldıkları Vista reklam filmi serisi için Microsoft, 300 milyon doların üzerinde bir harcama yaptı. Ancak reklamlar Microsoft'un istediği etkiyi bir türlü gerçekleştiremedi ve Seinfiled ile yollar ayrıldı. Bu reklam serisindeki amaç ise müşterilerle diyalogu geliştirmek ve onlarla kalıcı duygusal bir ilişkiyi elde edebilmek. Ancak tam bir hayal kırıklığına sebebiyet verdi ve Microsoft, dar bir kitleye hitap eden bu reklamları kullanmaktan vazgeçti.
Videoyu izlemek için tıklayın.