Öte yandan Citroen açıklamasında yorumlarına yer verilen Citroen Türkiye Genel Müdürü Selen Alkım, markanın elektrikli mobilite hamlesini Ami modeli ile başlattıklarını belirterek şunları kaydetti:
'Bir yandan perakende satışlarımıza başlarken diğer yandan filo müşterilerimizden gelen ilk Citroen e-C4 siparişlerini teslim ederek elektrikli araçlar pazarına hızlı bir giriş yaptık. Citroen e-C4'ün elektrikli otomobil pazarında öncü marka olma vizyonumuzu destekleyen önemli bir model olacağına inanıyoruz.
Benzinli C4 ile aynı satış fiyatıyla Türkiye pazarına iddialı biçimde sunduğumuz Citroen e-C4 için lansman dönemine özel, elektrikli otomobil kullanmayı teşvik edici satın alma ve kullanım imkanları da sunuyoruz.
Bunlardan ilki 7,4 kw'lik duvar tipi şarj cihazı (Wallbox) hediyemiz olacak. Keşif ve kurum işlemleri E-Şarj tarafından ücretsiz gerçekleştirilecek olan bu şarj ünitesi sayesinde eviniz ya da iş yerinizde aracınız park halindeyken Citroen e-C4'ünüzü kolaylıkla şarj edebileceksiniz. Lansman döneminde satın alınan Citroen e-C4 modeli için ayrıca tüm Türkiye'deki E-Şarj noktalarında geçerli, 1 yıllık ücretsiz enerji de hediye ediyoruz. Yılda ortalama 15 bin kilometre yapan bir müşterinin ihtiyacını karşılayacak şekilde 20 bin TL değerindeki bu hediyeyi müşterilerimizin kartlarına tanımlıyoruz.',